It’s time for tab….

“Samsung Galaxy Tab 10.1”

Skang ni dah ramai org ke hulu ke hilir bawa tablet pc..mcm2 ada.. Ipad, Galaxy Tab, Asus Transformers, Motorola Xoom dan mcm2 lg lah….dulu org bawa laptop..skang dah takde sgt dah org bawa laptop…berat katanye… so aku hari tu jln2 kat Pavilion tersinggah kat kedai jual Galaxy Tab… Ada demo set kat situ…aku belasah main dan try puas2… dah puas try, Β alih2 aku terbeli plak…adoooiiii..aaiii… πŸ™‚

Anyway why aku pilih Galaxy Tab sbbnye:

1) Lebih nipis dan lebih ringan dari Ipad 2 dan mana2 tablet pc yg lain…

2) Using Android 3.1 Honeycomb (latest google android OS)

3) Using Nvdia Tegra 2 Chipset and dual core processor for smoth and silky..he..he..he..

4) Walaupun nipis…bateri tahan lama sehingga 10 jam.

5) Camera ada flash..ipad 2 takde…

6) And the last one……aku sudah kena pancing dgn promoter dia (amoi berambut karat dan berskirt pendek) ..adooiii..aaiii…. πŸ™‚

19 responses to “It’s time for tab….

Leave a Reply

