Hand With Camera B&W

Skang ni boleh kata semua org ada dslr…sbbnye..skang dah ada mcm2 model..sng nak guna..harga pun ada yg murah..dan ada juga sbb pengaruh rakan sebaya.. 🙂 .. Budak sekolah pun dah ada dslr aku tgk… anak org kaya kot diorang ni..yelah..masa aku sekolah dulu mana ada dpt dslr ni…kamera filem yg compact tu pun takde..yg aku ada kamera yg mcm teropong yg boleh tengok gambar makkah dan madinah..sbb org balik dari haji yg bagi..popular benda alah tu… he..he..he.. selalu kita amik gambar org..gambar landscape, gambar aweks..tp aku kali ni amik gambar kamera plak… tribute untuk DSLR…

Advertisements

8 responses to “Hand With Camera B&W

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: