Animal Planet

Dulu..bila time raya je..ayah aku mesti bawa aku pi Zoo… Bila pi Zoo je..mesti time raya..aku pun tak paham..selalu bila raya org pi umah sedara..mkn kuih raya…salam2 sesama sedara…bg duit raya..tgk sarkas..tp ayah aku bawa aku pi Zoo… tp masa tu ada aku kisah…tak kisah pun.. janji dapat jln..he..he..he.. skang ni aku lak buat mcm tu kat anak aku..tp bukan waktu rayalah.. saja je bawa anak aku kat Zoo Melaka tu… tiket masuk pun murah dari Zoo KL.. Padahal Zoo Melaka jauh lagi best dari Zoo KL… aku tgk byk binatang dah ppus… beruang yg aku suka tgk dulu pun dah takde..maybe dah kena salai kot… 🙂 ….

“Byk2 binatang… burung kakak tua je yg menarik untuk aku snap gambar..sbb colorfull… yg lain hampeh.. setahun tak mandi”

“Mcm biasa..budak kecik kalau dapat pi jalan2 mmg dia suka”

Advertisements

15 responses to “Animal Planet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: