Tertukarlah plak..

Semalam on the way nak pi kerja..aku buka radio ERA and then dgr ada org cerita yg phone dia sama dgn suami dia (sehati sejiwa dan se talipon lah katakan) 😎 .. nak jadi cerita satu hari tu dia tertukar phone dgn suami dia…so terpaksalah dia melayan semua call yg dtg untuk hari tu… aku pun bila dgr tergelak juga sbb mcm mana leh tertukar tu… Tp org kata tak elok gelakkan org …sebabnye.. pg tadi bila aku sampai opis..aku dgr phone aku berbunyi..tp ring tone  dia lain dari yg lain..mcm pernah ku dgr je ring tone ni..tp dia mana ye?… sekali tgk phone dlm poket apsal phone aku warna pink..bila masa plak aku suka warna pink…phone aku warna hitam..sekali belek punya belek..rupanya handphone wife aku dah…sudah tersalah amik dah…adooii..aaiiii…. 🙂

18 responses to “Tertukarlah plak..

Leave a Reply

