Hitam Putih = RM10, Warna = RM20

“Mcm pernah ku tgk budak kecik ini…Tapi di mana ye??? 🙂 “

Last week masa balik dari opis..aku singgah kat ampang park…masa jln2 kat dlm tu aku nampak ada brother 2 org sdg duk depan meja sambil melukis..aku pun pergi tgk apa yg diorang duk lukis…rupa2nya karikatur. Wah best juga tu…so terdetik dlm kepala aku nak suh brother tu lukis gambar anak aku.. So esok harinya aku dtg balik kat situ dan bawa gambar anak aku… Brother tu kata kalau hitam putih RM10..Kalau ada warna RM20..so aku amik yg ada warna..bila siap je aku terus pergi kedai frame buat satu frame untuk gambar ni…he..he..he.. 🙂

14 responses to “Hitam Putih = RM10, Warna = RM20

Leave a Reply

