Cik Rimau Sakit Perut…

2-3 malam lps  tgh aku duk2 tgk tv..sekali tu anak aku dtg sambil pegang cik rimau…sampai depan aku dia tunjuk kat perut cik rimau..aiiikk??? cik rimau sakit perut ke? sekali belek punya belek..baru aku tahu…dah penuh rupanya perut cik rimau.. so aku pun bedah perut cik rimau dan kuarkan semua isi2 nya..lega rasa…he..he..he.. lps tu aku pun duk bilang isi yg di keluarkan dari perut cik rimau… 1..2…3…blah..blah..blah…wah byk rupanya…Alhamdulillah..so bolehlah aku simpan dlm akaun anak aku…nanti dah besar boleh dia guna untuk sambung belajar jadi Pilot…

“Inilah Cik Rimau..Tabung anak aku..Actually aku beli tabung ni sebelum hari raya yg lepas..sbbnya??? bila musim raya budak2 kecik selalu dapat byk duit raya..so setiap kali dapat duit..aku simpan dalam tabung ni..so senang..tak hilang..tp bila lps raya aku lupa plak psl tabung ni..nasib baik anak aku main tabung ni..kalau tak dah berkulat duit dlm tu…he..he..he..”

10 responses to “Cik Rimau Sakit Perut…

Leave a Reply

