My new toy…

“Canon EOS 60D”

Last Saturday..aku sudah tukar system dah…dari Sony ke Canon…Why???? Saje je…Aku nak try Canon punya system plak…Sebenarnya aku tak plan pun nak beli…Last Saturday aku bawa family aku jln2 kat Berjaya Time Square..kat sana ada IT Center..so bila lalu kat situ nampak bnyk kedai kamera..so mula2 just tanya2..last2 terbeli plak..adooi..aaaii… tp aku sudah berjanji dan nekad…lps ni taknak tukar2 dah..atau beli2 dah (bak kata Pn.Mama dah 3 kali dgr ayat yg sama..aaikkk???)…membazir sebenarnya benda ni semua.. he..he..he..so skang ni tgh study benda alah ni..lps ni try shoot and upload kat blog for sharing and comment….

20 responses to “My new toy…

Leave a Reply

