Ben10

“Kek Ben10 untuk birthday boy”

Hari isnin after office hour…aku dgn pn.mama pergi beli kek dan makanan untuk buat small birthday party untuk anak aku kat umah org yg jaga dia. Why aku buat kat situ??? since aku nak hargai org yg jaga anak aku tu, so aku buat makan2 sikit kat umah dia…terima kasih byk2 sbb jaga anak saya.Alhamdulillah setakat ni semuanya ok… Anak aku pun happy duk situ. First time anak aku sambut birthday bukan main suka lagi… abis kek tu dia cucuk2 dgn jari..sampai lilin pun dia nak makan nye..he..he..he… 🙂

Birthday Boy dgn Mama”

18 responses to “Ben10

Leave a Reply

