4 October….

Ada apa dgn 4 October???? Panjang ceritanye… Tapi setelah aku pendekkan..ceritanya begini… Setahun yg lepas, pada hari Ahad, jam 5.45 ptg bertempat di Hospital Pusrawi Jalan Tun Razak, dengan izin Allah lahirlah seorang insan yg kami tunggu selama 37 minggu 3 hari… Itulah antara saat2 yg paling gembira dan bermakna dalam hidup aku  sbb aku sudah jadi ayah…he..he..he… Tapi pengalaman yg aku lalui semasa wife nak bersalin mmg takkan aku lupakan sampai bila2. Bayangkanlah, wife aku duk kat labour room 3 hari 2 malam baru si kecik ni nak kuar..doktor kata dinding rahim tebal sgt. Tapi contraction mcm nak bersalin… Dari 3 hari 2 malam tu ada dkt 10 baby yg lahir dan setiap kali baby baru lahir je aku pi tgk mcm mana nurse timbang berat,bersihkan,balut,blah..blah..tapi anak aku tak kuar2 juga. Org yg masuk kemudian dari wife aku pun dah kuar. Tapi masa wife aku nak bersalin tu…labour room mmg kosong..since wife aku plg lama duk situ…semua nurse masuk bilik wife aku dan bg morale support kat wife aku…teran…teran… teran… he..he..he..mcm pom pom girl pun ada….he..he..he..

So pejam celik…pejam celik…hari ni genap setahun umur anak aku… Happy birthday to Mohd Danish.. Semoga panjang umur, di murahkan rezeki, jadi anak yg soleh dan beriman. Papa sayang kamu… 🙂

29 responses to “4 October….

Leave a Reply

