KUGIRAN = KUmpulan GItar RANcak

Dulu masa aku sekolah menengah, bila ada masa lapang je aku selalu pi jamming dgn kawan2 aku kat studio. Masa tu aku mmg tgh gian main gitar…kumpul2 member cukup satu group aku pun jamming…tp bila dah habis sekolah.. masing2 bawa diri…so aku dah lama tak jamming…skang ni kalau ada pun aku pi jamming dgn adik beradik aku je kat studio pakcik aku…he..he..he.. semenjak dua tiga menjak ni aku mcm pikir nak buat satu team KUGIRAN lah plak…so aku start pikir nak cari ahli kumpulan…cari punya cari skang ni aku dah jumpa pemain drum untuk team aku nanti… walaupun kecik tapi skill dia kalah Lars Ulrich (drummer metallica). Aku rasa kalau dah besar nanti lg hebat ni… he..he..he…

“Tu dia pemain drum team aku… cayalah…”

P/S: Tapi lps ada set drum mainan ni, rasa menyesal plak belikan…sbbnye??? Time aku nak tido time tulah dia sibuk mengetuk drum ni..bising plak umah aku..adoooii..aaiii….

18 responses to “KUGIRAN = KUmpulan GItar RANcak

Leave a Reply

