Trolley zaman baru….

“Trolley zaman lama2 lagi(gambar dari en.google)”

Dulu setahu aku trolley kat pasaraya semuanya mcm bentuk gambar kat atas ni…tapi 2-3 minggu lps masa aku bawa anak bini aku pi jalan2 kat Jusco…aku ternampak trolley yg bentuk mcm buggy car…wah…smart giler…aku dgn pantas pi tanya kat kaunter mcm mana nak pakai trolley tu…org tu kata trolley ni free tapi kena tinggalkan IC kat kaunter..aku pun laju je letak IC pastu amik anak aku masukkan dalam trolley ni..suka betul anak aku duk dalam tu..he..he..he..

“Si kecik tgh suka duk dalam trolley ni”

16 responses to “Trolley zaman baru….

Leave a Reply

