Monyet oh Monyet

Monyet oh Monyet

Masa aku kecik2 dulu, petang2 ayah aku selalu bawa aku pi tgk monyet kat tepi pantai yg ada pokok bakau tu. Sambil tu bg monyet mkn pisang. So skang ni aku plak bawa anak aku pi tgk monyet-monyet tu semua. Tp kali ni aku bawa buah belimbing. Ayah aku kata monyet skang dah demand..taknak pisang dah..pisang montel pun dia taknak. Dia nak buah lain… Melampau betul monyet skang ni.. aku service kuda kat kepala dia baru tahu. Bila sampai je monyet semua sedang duk tido atas pokok. Aku pun campak buah belimbing kat tepi jalan berterabur semua bgn berebut buah belimbing tu..Anak aku punya suka tgk sampai ajak balik pun taknak… adooii..aaiiii 🙂

Atas faktor keselamatan, si kecik kena tgk dari dalam keta je. Sbb monyet2 ni semua bila tiba angin tak betul kang, abis semua org di serang…

18 responses to “Monyet oh Monyet

Leave a Reply

