Aiikkk..dia pun nak juga?

Sejak ada kerusi urut yg aku beli untuk Pn.Mama dulu..tiap2 hari balik kerja je mesti guna kerusi tu untuk urut sambil rileks2.. Kitaorang gilir2 guna..lepas Pn.Mama, aku plak naik..lpas aku naik, Pn.Mama plak naik..kdg2 naik sama2..Oopppsss…wahh…  🙂 Syok woo kena urut…hilang semua sakit2 kat bdn ni… he..he..he..

Tapi semenjak dua menjak dan tiga menjak ni..ada seorang hamba allah yg duk sibuk nak naik kerusi ni juga. Tak tahulah plak bhgn mana dia nak urut. Kalau naik gilir2 takpe..Ini tak, kalau dah naik org lain confirm tak dapat guna..bila dia tido baru dapat guna.. adoooii..aaaiiiii…

Inilah hamba Allah tu… Si kecik ni sudah pandai naik dan guna kerusi urut ni. he..he..he.. 🙂

Advertisements

22 responses to “Aiikkk..dia pun nak juga?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: