Bila boring aku akan….

Wah..dah lama tak updated blog.Mcm biasalah, hjg minggu lps blk kampung untuk berpuasa di kampung. Kat kampung Jalur Lebar (broadband) tak berapa nak lebar sgt. So tak dapat nak online. πŸ™‚

Semalam aku tension gila sbb kuar umah seawal pagi tapi tak sampai 500 meter dari umah aku kereta dah start berderet dah. Pastu gerak mcm siput..siput pun gerak lagi laju. Sampai satu masa tu langsung tak gerak. Geram + tension punya pasal aku pusing kereta terus balik umah. Tido lagi bagus. Aku amik onleave..wakakakaka….

Lps zohor aku dah start boring. Bila dah boring start cari idea apa nak buat.. Tiba2 rasa mcm nak masak je untuk buka pose ni. Aku terus kuar pi Giant beli segala brg bagai. Balik start pukul 5pm aku masak… Wah…best woo…

Aku masak ” Black pepper Steak Kambing Australia”Β Β πŸ™‚

28 responses to “Bila boring aku akan….

Leave a Reply

