Pesta Bunga

Pesta Floria 2010, Putrajaya

Atas info yg di berikan oleh En.Me…hari ahad lepas aku pi jenguk pesta bunga kat Putrajaya sana tu. Aku bukan mat bunga..cuma pencinta alam..tu yg pergi tgk tu… 🙂 Mula2 plan nak pi seawal yg mungkin..tp end up aku sampai situ kul 10 lbh.. Nah, berduyun-duyun org dah sampai… penuh mcm pasar ramadhan lah plak… aku tgk ada org siap beli bunga dan pokok bagai… pokok kelapa pun ada org beli jugak.. wah…betul pencinta alam ni..he..he..he.. Di sebabkan cuaca yg agak panas dan org yg ramai..aku just singgah sekejap je..amik2 gambar apa yg patut pastu terus calooo….. adooii..aaii.. 🙂

 

 Finally, Danish sudah jumpa ayah katak beroda kat pesta bunga ni… wahhh..anak raja rupanya katak beroda ni.. he..he..he.. 🙂

16 responses to “Pesta Bunga

Leave a Reply

