Imam Muda

 

“Rancangan Realiti Imam Muda di Astro Oasis”

Sekarang ni org kecoh dgn rancangan realiti berbentuk agama “Imam Muda” kat Astro Oasis tu. Walaupun aku tak tgk sgt tapi aku mmg sokong 100% rancangan mcm ni. Yelah balik-balik AF. lps tu AF balik-balik. Bosan tahap Gaban plak aku dgrnya. Dahlah suara mcm katak minta tolong pastu duk terkinja2 atas pentas. Bila kuar AF buat album tak laku. Last2 jadi tukang bukak kotak huruf dalam rancangan “Roda Impian”. So sejak ada rancangan ni aku mmg bersemangat nak train anak aku supaya boleh masuk rancangan Imam Muda musim kedua nanti. Org kata kalau nak melentur buluh biar dari rebungnya… he..he..he.. adooii..aaii… 🙂

Tu dia bakal Imam Muda Musim Kedua kita. Sejuk perut Ibu Bapa nanti.Insyaallah. Skang ni dah terer sebut huruf jawi. Tapi start dgn huruf Ba.. Especially kalau Papa dia ada kat depan pastu nak minta dokong.. mesti kuar huruf Ba .. 🙂

18 responses to “Imam Muda

Leave a Reply

