Pecel

Semalam selak punya selak…aku terjumpa gambar aku semasa aku kerja di Jakarta Indonesia dulu. Lagi ngapa in ni???(wah terus omong indon aku ni). Ceritanya gini ye pak. Tanggal 22 Augustus 2008, aku di hantar ke Jakarta Indonesia oleh Pak Bos untuk berdiskusi dan membantu teman2 nya yg lain di kantor sana. Aku enggak mahu omong benda lain, cuma apa yg menarik untuk aku omongkan ialah makanannya. Ceweknye pun bagus2 juga ye… ala2 Luna Maya juga (oppsss..ada skandallah plak nanti…). he..he..he…  Berbalik pada makanan tadi. Di sana byk makanan yg enak2 ni… antaranya, bakso,pecel, ikan gurame goreng, nasi uduk, soto, nasi rawon dan bagai…. Boleh kata semuanya sedap…

Inilah menu favorite aku..“Pecel Ayam”.. Boleh katakan setiap hari aku makan menu ini. Aku rasa toke kedai tu sudah letak something dlm makanan ni..tu yg asyik nak makan benda ni je..ha..ha..ha… adooii..aaaiii 🙂 “Beli satu gratis satu”

18 responses to “Pecel

Leave a Reply

