World Cup a.k.a Dunia Cawan

Ni bukannye kasut Ronaldo atau Messi..Tp ni merupakan kasut pemain terbaik Operation Team..he..he..he..

Lah ni world cup dah nak abis dah…semua team yg aku sokong, semuanya dah bungkus..mula2 aku sokong France..dalam group lagi tak lepas..tak pasal2 balik naik kapal terbang kelas ekonomi..lps tu aku sokong England plak.. masuk round 16, kena belasah plak dgn German… so aku tukar sokong Argentina…lps 90 minit kena belasah juga dgn German..adooi..aaii..

Aku rasa world cup tahun ni mcm ada yg tak kena je..SPRM patut siasat ni… Tak pun ni mesti kerja “En. Paul The Octopus” ni… asyik duk pilih German je… mentang2lah Nationality Germany.. Next punya world cup aku rasa takyahlah penat2 aku bgn malam nak tgk world cup..tanya En. Paul je sudah..tak sampai 1 minit dah tahu sapa menang…he..he..he…

Nilah gambar En.Paul The Octopus yg aku dapat dari En.Google…. adooii..aaiii

6 responses to “World Cup a.k.a Dunia Cawan

Leave a Reply

