Crocodile Farm

Hari semalam aku pergi tgk Buaya kat Crocodile Farm dkt Baram..he..he..he.. mmg banyak dah besar2 buaya yg ada kat situ. Aku ingat kalau dia buka mulut mmg muat dia nak telan aku sekaligus..he..he.. Aku dgr kat situ ada jual daging buaya..tak silap aku RM60 per kg…erm….

Kat pintu masuk ada patung buaya..comel sungguh..tak garang langsung…hilang rasa takut..he..he..

Ni telur buaya..mcm telur asin pun ada juga..he..he..he..

Ni dia gambar buaya yg pertama aku amik..semua buaya masa ni tgh lepak..maybe penat kot.. semua nye muka ngantuk je..

Ni buaya mmg takleh blah…aku rasa dia mabuk mlm td..tu yg muka lalok je…he..he..he..

Buaya yg kelaparan..sampai ternganga mulut dia…

Grrrrr…garang tak aku?…takut tak?

Silent Killer…..

Nasib aku mmg baik hari tu…lps satu jam duk tunggu, tiba masa buaya mkn so dapatlah aku tgk buaya yg ngantuk td bangun and makan…he..he..he…

Aku dapat..he..he..he… champion of the day…

Selain dari buaya..ada juga binatang lain.. ni aku amik gambar landak..mmg menarik..ganas and cute..

Bangau pun ada… aku rasa dah besar nanti jadi makanan buaya kot…

Sun bear…mmg teror sun bear ni..pandai bergaya depan camera..leh jadi animal model.

Yg mana jantan, yg mana betina?

Burung Merpati..sempat jugalah bg makan kat burung ni…

Road Runner..Burung Kasawari….

Dah penat amik gambar binatang..aku amik gambar landscape plak.. canti juga tempat ni..tapi hati2..maybe buaya ada dlm tasik ni…he…he….

4 responses to “Crocodile Farm

Leave a Reply

